wtorek, 3 czerwca 2014

Akcja Kwasu Chlebowego Razowego w toku!

Akcja rekomendacji Sreetcom Kwasu Chlebowego Razowego trwa w najlepsze.
Prawie wszystkie buteleczki już rozdane, wkrótce pozostanie mi robić degustacje w domu z zasobów butelek 1,5L :)
Akcja testowania nakręca się sama. Ledwo komuś podam butelkę do testowania zaraz zgłaszają się kolejni chętni. "Dla mnie żurawinka!". "Ja bym śliwkę spróbował!". "Jedyny słuszny kwas chlebowy to ten w wersji klasycznej, taki poproszę!". Aż się buzia śmieje, gdy zainteresowanie jest tak duże. Dochodzi nawet do sprytnych 'kradzieży', gdy koleżance całą butelkę kwasu żurawinowego podpija chłopak, a kolega ledwo ratuje jedną szklankę dla siebie przed żoną i córką.
Opnie również spływają. Jak na razie w większości pozytywne, tych kilka neutralnych lub negatywnych pochodzi od osób, które po prostu smaku kwasu chlebowego nie lubią. Lub nie miały okazji zmienić swego przekonania, mam więc misję. Większość opinii mówi o:
- delikatności
- wyrazistości
- słodyczy
- różnorodności smaków i
- właściwościach orzeźwiających kwasu.
Zostało mi kilka butelek, ruszam rozdać i te :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz