środa, 11 czerwca 2014

Rekrutacja na Ambasadorki Le Petit Marseillais - pierwsza tura



Dziś zakończyła się pierwsza tura rekrutacji na Ambasadorki marki Le Petit Marseillais z Rekomenduj.to.
Na razie nie wiem, czy uda mi się przejść do kolejnego etapu i potwierdzić gotowość do udziału [a jestem gotowa, oj jestem! :)], ale wciąż mocno trzymam za to kciuki, a moje psiapsióły ze mną :))
Konkurencja jest ogrooomna! W mailu, którego otrzymałam jest informacja, że zgłosiło ponad 25 tysięcy chętnych do zostania Ambasadorką marki LPM. Wcale się zresztą nie dziwię, marka wydaje się bardzo atrakcyjna, akcja rekomendacji zapowiada się świetnie - któż nie chciałby wziąć udziału.

Pozostaje mi czekać na rozwój wydarzeń. Nawet jeśli się nie uda, z chęcią przyjrzę się LPM bliżej i podzielę się z Wami wrażeniami.
Do usłyszenia!

P.S. Chcecie wiedzieć więcej o LPM? Zerknijcie tutaj: https://www.facebook.com/LePetitMarseillaisPolska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz