niedziela, 8 czerwca 2014

Zmiany z NaszeZmiany.pl

Każdy z nas myśli od czasu do czasu "coś bym zmienił w swoim życiu". "Chciałbym się lepiej odżywiać, więcej ruszać, więcej wiedzieć, robić co kreatywnego". I ja tak mam, nawet dość często, choć u mnie to niestety zwykle słomiany zapał :( Choć co ciekawe samo myślenie o tym, że chciałabym coś zmienić, planowanie tych zmian już poprawia mi humor. Szczęściem nierealizowanie tych planów nie wpędza mnie w depresję ;)


Od niedawna, w ramach akcji rekomendacji Razowego Kwasu Chlebowego Streecom, zaglądam regularnie na portal naszezmiany.pl i wykonuję zadania przydzielana codziennie oraz te z propozycji użytkowników, które mnie zainteresują. Mam już za sobą:
- Wybierz się rowerem do lasu i posłuchaj śpiewu ptaków. - Moja sobota była wypełniona po brzegi: spotkanie z teściami, dwa śluby do 'bycia na', grill i wieczorny koncert juwenaliowy. Poranny wypad do lasu i napawani się ciszą, pozwoliło mi doładować akumulatory na cały trudny dzień.
- Przez cały dzień spisuj wydatki. Na koniec dnia podsumuj, czy wszystkie były konieczne. - Pieniądze się mnie nie trzymają, więc to świetny pomysł.
- Połóż się godzinę wcześniej niż zwykle - Jestem nocnym markiem i uwielbiam rano długo spać. To zadanie to być może pierwszy krok do zmiany starych przyzwyczajeń :))

Sama tez dorzucam swoje trzy grosze, które nawet znajdują uznanie w oczach innych użytkowników :)
- Wykonaj samodzielnie kartkę okolicznością na zbliżające się urodziny/imieniny/inne.
- Codziennie naucz się trzech nowych słów w ulubionym obcym języku.
- Przy ładnej pogodzie poruszaj się po mieście rowerem lub pieszo zamiast tramwajem czy samochodem.
- Przy rodzinnym seansie filmowym wybierz nie chipsy, lody lub popcorn, ale ich zdrowe zaienniki- chipsy owocowe, orzechy, paluszki z surowej marchwi, koktajle owocowe.
- Nie siedź w domu. Wyjście do miasta, do teatru, na koncert, do pubu/klubu pozwoli ci naładować się pozytywną energią.
- Dowiedz się, jakie są tradycyjne potrawy dla różnych krajów. Spróbuj przygotować którąś z nich w domowym zaciszu.
- Z partnerem umówcie się na serię 'międzynarodowych' posiłków. Jednego dnia ugotuj coś np. greckiego, innego dnia partner niech ugotuje coś np. włoskiego. Dzielcie się wrażeniami i umiejętnościami.
- Poproś partnera by wprowadził cię w świat swojego hobby.
- Wybierz wzór origami, który ci się podoba i naucz się go sprawnie składać.

Działamy dalej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz