środa, 4 czerwca 2014

SafriDuo- energia i wspomnienia z rana

Tym razem króciutko.
Padało z rana, więc zamiast na rower wsiadłam do samochodu. W drodze do pracy włączam radio, a tam... Safri Duo, hit muzyczny lata 2005. Hit tym mi bliższy, że codziennie przed i po pracy w Klubie Aktywnego Wypoczynku na plaży w Jastarni tańczyliśmy specjalny układ właśnie do Safri. Dziś te dźwięki przypomniały mi to genialne lato, tych wspaniałych ludzi, z którymi pracowałam i z którymi (niektórymi) zawarłam niezwykłe przyjaźnie, tą niezwykłą atmosferę beztroskiego lata z katamaranami w roli głównej. Safri przypomniało mi również, jak bardzo tamto lato mnie zmieniło, jak podbudowało moją osobowością, jak otworzyło mnie na ludzi. Ciekawe, czy bez tego byłabym teraz tym, kim jestem :) Dzięki MCRadio za dzisiejszy poranek!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz