czwartek, 5 czerwca 2014

Hello Day zadaje instrygujące pytania :)

Hello Day zapytało mnie dziś: Jaka była Twoja pierwsza myśl, gdy dowiedziałeś się o istnieniu płatków i owsianek Hello Day!? Proszę bardzo:
Jak tylko zobaczyłam na Rekomenduj.to, że w planie jest kampania owsianek i płatków muesli pomyślałam: "To muszę być ja! Za wszelką cenę chcę wziąć udział w tek kampanii". Głównie dlatego, że uwielbiam owsianki, jem je codziennie na śniadanie i z wielką chęcią dzielę się sympatią do owsianek z niedowiarkami, którzy zostali skrzywienie w przedszkolu i nie wiedzą, co tracą, nie jedząc owsianek.
Potem zaczęłam regularnie zaglądać na fanpage Hello Day oraz stronę www, poznałam filozofię HD, Ambasadorów marki, zrobiłam QUIZ i dowiedziałam się, że jestem FOCUS! Super :) Jestem też trochę ENERGY i FIT (oj, energii mi nie brakuje, a o zdrowie i kondycję lubię dbać), ale GLAMOUR nie jestem wcale. Smutno mi? Chyba nie, typowo kobiecą kobitką to ja nie jestem ;)
Wczoraj otrzymałam informację, że Paczka Ambasadora Hello Day już do mnie jedzie, więc zacieram rączki i z niecierpliwością czekam na pierwszą możliwość wypróbowania owsianek i płatków.
Na koniec motywujący cytacik, żeby było "heja i do przodu!"


"Różnica między tym, co robimy, a co jesteśmy w stanie zrobić, wystarczyłaby, bo rozwiązać większość problemów tego świata."
Mahatma Gandhi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz