sobota, 18 marca 2017

Kampania Bakoma BIO z Rekomenduj.to CZAS START!

Początek roku jogurtami stoi! Prawdziwy wysyp kampanii rekomendacji tych zdrowych deserów właśnie :)

Tym razem Rekomenduj.to zaprosiło mnie do testowania Jogurtów BIO od Bakomy. W kampanii wykorzystano znaną mi już taktykę kupowania jogurtów przez samych ambasadorów ze zwrotem poniesionych kosztów. Tym razem sprawa była nieco łatwiejsza niż w przypadku Activii. Jogurty w sklepach, do których zajrzałam (głównie te w pobliżu) były, w każdym wariancie smakowym i to w sporych ilościach. Zakupy więc były udane.

Rekomenduj.to i Bakoma przewidziały również wysyłkę Paczek Ambasadora. Poprawiło to jakość mojego testowania, a zainteresowanym krewnym i znajomym dało możliwość poznania szczegółów akcji i poczytania nieco więcej o Jogurtach BIO.
Pech chciał, że moje zakupy i wysyłka Paczki niespecjalnie zgrały się w czasie i sporą część jogurtów miałam już rozdaną, gdy dodatkowe materiały, w tym ulotki, do mnie dotarły. Ale poradziłam sobie i z tym :)

Teraz tylko podpytuję o wrażenia smakowe :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz