sobota, 26 kwietnia 2014

Playboy- balsamy do ciała w kampanii Streetcom


Aż wierzyć mi się nie chce w tyle szczęścia! Po raz kolejny mam ogromną przyjemność brać udział w kampanii rekomendacji Streetcom!
Tym razem akcja dotyczy... balsamów do ciała Playboy! W, jak zwykle, starannie przygotowanej paczce Ambsadorki znalazły się dwa pełne produkty Playboy w dwóch wariantach zapachowych: Play It Sexy z wanilią i piżmem oraz VIP z nutą orchidei. Te, do testowania dla mnie. Obok nich w paczce znalazłam również 40 próbek balsamu Play It Sexy do rozdawania koleżankom i znajomym. 40 to naprawdę dużo, nie muszę się ograniczać i mogę je rozdać naprawdę szerokiemu gronu fantastycznych dziewcząt i kobiet, które na pewno z chęcią go wypróbują. Do miniaturek dołączone są również krótkie ulotki, opisujące zalety balsamów. W paczce nie zabrakło oczywiście Przewodnika Ambsadorki, który zawiera cenne wskazówki co do prowadzenia rozmów i raportowania, a także przydatne informacje na temat samych balsamów.
Przyznam, że nim nie rozpoczęłam streetcomowej przygody z balsamami Playboy, nigdy wcześniej nie miałam styczności z kosmetykami tej marki, choć koleżanki wspominały czasem o perfumach ich produkcji. Teraz mam okazję przetestować dwa nawilżające zapachy i jestem bardzo ciekawa efektów.
Mam sexy balsamy i nie zawaham się ich użyć! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz