poniedziałek, 9 kwietnia 2018

Mentos Pure Fresh na co dzień

Wcześniejsze wpisy pokazały już Wam, że podobają mi się i smakują mi nowe gumy do żucia Mentos Pure Fresh oraz znacie mój ranking smaków.
Dziś pokaże Wam, jak Mentos Pure Fresh towarzyszy mi na co dzień. Jest zawsze w mojej torebce albo kieszeni kurtki. Wkrótce kurtki wylądują w szafach, więc rolki Mentos trafią do kieszeni spodni i spódnic. Zmieszczą się :)
A dokąd zabieram Mentos Pure Fresh? Wszędzie tam, gdzie mogę potrzebować odświeżenia. W pracy, gdy główkę nad zadaniami, w domu, gdy oddaję się lekturze (wiem, widzieliście już tę książkę, wciąż nie skończyłam, ale jestem już blisko ;p) lub słucham ulubionej muzyki, na spacerze, gdy kawka umila mi cieszenie się naturą, w sklepie, gdy na zakupach biegam pomiędzy regałami. I w wielu innych miejscach. Ostatnio pojechały ze mną na sesję sprawozdawczą- po przerwie kawowej jak znalazł, by bez skrępowania wymieniać szeptem uwagi z sąsiadami ;)



A Wy gdzie stosujecie Mentos Pure Fresh?

#Mentos #MentosPureFresh #EksplozjaŚwieżości #gumadożucia #mentosmagumy #Streetcom

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz