wtorek, 20 maja 2014

Le Petit Marseillais - zgłaszam się!


Rekomenduj.to zapowiada kolejną akcję rekomendacji. Tym razem zaprasza nas do świata Le Petit Marseillais. Oczywiście zgłaszam się!

W pierwszym etapie rekrutacji należało zapoznać się ze światem Le Petit Marseillais. Pomógł w tym bardzo ciekawie przygotowany filmik o tym, czym jest marka LPM, ska się wywodzi i jakie są jej główne cele. Przyznam, że filmik mnie zachwycił i dodatkowo rozbudził moją ciekawość o LPM. Najprzyjemniej było się przenieść w wyobraźni do Prowansji, która rozbrzmiewała szumem wiatru, cykaniem cykad, ćwierkaniem ptaków i francuską muzyką, pachniała zaś (przyznam, że przez moment naprawdę poczułam te zapachy!) lawendą, oliwką i pomarańczą. Aż ciarki przechodzą na myśl o tych wakacyjnych klimatach.

Jestem bardzo ciekawa marki LPM. Nigdy wcześniej nie próbowałam jej kosmetyków, mam nadzieję, że mają w sobie faktycznie tak wiele Prowansji, jak obiecują. Zgłaszam się i ma nadzieję zostać Ambasadorką LPM. Trzymajcie kciuki!!

źródło: www.facebook.com/LePetitMarseillaisPolska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz