środa, 28 marca 2018

Mentos Pure Fresh - Spearmint i Lime Mint

Co dalej w kampanii Mentos Pure Fresh pytacie :)

Smaki gum do żucia Mentos Pure Fresh, które testowałam w kampanii Streetcom, czyli Fresh Mint i Tutti Frutti podeszły mi, jednak jestem zwolenniczką łagodniejszych smaków mięty i cytrusowych smaków wersji owocowych. Dlatego pobieżyłam do najbliższego dobrze zaopatrzonego sklepu i nabyłam wersje Spearmint oraz Lime Mint. Cena spoko. Smak.... mmm... wyborny :)
Spearmint równie dobrze jak Fresh Mint odświeża i efekt ten utrzymuje się dość długo. Lime Mint odświeża znacznie lepiej niż Tutti Frutti i moim zdaniem dłużej utrzymuje smak. Oba warianty, podobnie jak dwa pierwsze, mają świetną konsystencję- są miękkie i plastyczne, i szczęka nie boli. I balony całkiem niezłe wychodzą, choć HubaBuba to nie jest ;) Tak czy owak zostaję fanką.


Mój ranking:
1. Spearmint
2. Lime Mint
3. Fresh Mint
4. Tutti Frutti

A Wasz ranking?

#Mentos #MentosPureFresh #EksplozjaŚwieżości #gumadożucia #mentosmagumy #Streetcom #Spearmint #Lime Mint #Fresh Mint #Tutti Frutti

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz